Westfield/eerste dagen maar school! - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van jellie frankot - WaarBenJij.nu Westfield/eerste dagen maar school! - Reisverslag uit Barnet, Verenigd Koninkrijk van jellie frankot - WaarBenJij.nu

Westfield/eerste dagen maar school!

Blijf op de hoogte en volg jellie

25 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, Barnet

Dinsdag was de eerste dag dat wij naar school gingen, we vonden het heel spanend! We begonnen met een lesje praktijk, in deze les ging het over lichaamsmassages, welke grepen je kom veranderen als iemand bijvoorbeeld last heeft van zijn rug. Hierna zijn we naar Waterloo geweest samen met de twee andere meiden die ook vanuit Deltion College naar London zijn gegaan en hebben we daar een lekker hapje gegeten!

Woensdag was een hele leuke dag! We hadden de hele dag make-up lessen gehad, deze lessen gingen over theater makeup! Het is heel gaaf om te zien wat die meiden daar allemaal doen/kunnen! Want wij hebben namelijk geen make-up klassen/ lessen op onze school.. wij zaten voor hun model en daarna mochten wij ook gaan werken. Na school zijn we maar de primark in Oxfort geweest!

Donderdag hebben we ook de hele dag make- up gehad, maar dan geen make-up op het gezicht maar op het lichaam, bodypainting! Wij gingen het ook proberen maar het is heel moeilijk! Smiddags kwam onze docent van Deltion College langs om te checken hoe alles ging en hoe wij het vonden. Savonds zijn we lekker optijd gaan slapen, zn dag sloopt je wel van al het nadenken van engels naar nederlands naar ik kan nu zeker al zeggen dat mijn engels nu al vooruit is gegaan, je doet zoveel ervaring op!

Vrijdag zijn we naar Westfield gegaan om daar te gaan shoppen, het was ontzettend groot! Savonds heeft de zoon van ons gastouders ons mee genomen naar een ander winkelcentrum en hebben we daar nog even wat gegeten!

Het is super leuk!